FAQ

FAQ

Często zadawane pytania

Co muszę zrobić, aby rozpocząć z Państwem współpracę?

Na poczatku zapraszamy Cię do rozmowy z nami – telefonicznie lub mailowo, a następnie wypełnienia naszego formularza kontaktowego, dzięki któremu dowiemy się jakie są Twoje oczekiwania i potrzeby. Napisz lub powiedz nam na czym Ci zależy i co chcesz osiągnąć dzięki współpracy z nami. Po wypełnieniu formularza i wysłaniu go – skontaktujemy się z Tobą, potwierdzamy zlecenie, ustalamy termin realizacji, rozpoczynamy pracę nad zleceniem lub podpisujemy stosowną umowę.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak. Wystawiamy faktury VAT z terminem płatności wynoszącym 14 dni kalendarzowych.

Na jakim obszarze Polski świadczycie Państwo swoje usługi?

Jesteśmy regionalną firmą konsultingowo-szkoleniową, która świadczy swoje usługi w obszarze południowej częśći Polski, głównie w województwach: śląskim, małopolskim, opolskim, dolnosląskim i świętokrzyskim. W wyjątkowych przypadkach (organizacje z oddziałami usytuowanymi w całej Polsce) nasza działalność wykracz poza wskazany powyżej obszar.

Czy podane w cenniku usług ceny, to ceny netto czy brutto?

Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT, który wynosi 23%. Podatek VAT zostanie przez nas doliczony, przy realizacji zamówienia i wystawieniu faktury VAT.

Czy mogę liczyć na zniżkę w przypadku zamówienia więcej niż jednej usługi?

Tak. Kiedy dochodzi do szerszej i długotrwałej współpracy proponujemy naszym Klientom atrakcyjne rabaty. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Jeżeli chcesz się dowiedzieć na jaką zniżkę/rabat możesz liczyć napisz lub zadzwoń do nas – na pewno się dogadamy!

Czy umożliwiacie dokonanie weryfikacji kwalifikacji waszych specjalistów?

Tak. Na życzenie Klienta przedkładamy dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe naszych specjalistów. Wszyscy nasi specjaliści są dyplomowanymi inspektorami ochrony danych (posiadają dyplom ukończenia wyższej uczelni oraz studiów podyplomowych w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych), a także są audytorami wewnetrznymi PN – EN ISO 9001 : 2015 – 10 (QMS) oraz PN – EN IOS/IEC 27001 : 2017 – 6 (ISMS).

Co wpływa na cenę danej usługi?

Na cenę danej usługi wpływa wiele czynników. Są to między innymi: wielkość danej organizacji (oddziały lub jednostki podległe), ilość zatrudnionych pracowników w organizacji, ilość zachodzących w organizacji procesów przetwarzania danych, obciążenie pracą specjalisty, liczba godzin przepracowanych na rzecz danej organizacji (w tygodniu lub miesiącu) i koszty podróży (dojazdów do Klienta). 

Mam dodatkowe pytania, co zrobić?

Skontaktuj się z nami. Możesz zadzwonić lub napisać do nas wykorzystujac na przykład nasz formularz kontaktowy. Postaramy się wszystko Ci wyjasnić i odpowiedzieć na Twoje pytania. Zapraszany do kontaktu! 

Referencję

Co o nas mówią

Jestem bardzo zadowolony z usług firmy Abimar. Pełen profesjonalizm i świetny kontakt z klientem. Polecam!
Grzegorz Jeżowski

Realizacja usługi przebiegła planowo i zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Firma bardzo solidna i profesjonalna, godna polecenia. Najbardziej jesteśmy zadowoleni ze sposobu komunikowania się, zawsze gdy ktoś do nich dzwonił, to otrzymywał fachowe i wyczerpujące informacje. Współpraca z tą firmą, to sama przyjemność. Bardzo polecam.
Marcin Gawłowski

Firmę trzeba wyróżnić za jakość świadczonych usług. W moim przypadku, wybór firmy został zdeterminowany przez zaproponowane ceny usług. Warto poznać ofertę tej firmy, bo można dużo zaoszczędzić, naliczane opłaty są naprawdę rozsądne. Firma wykazuje duże zaangażowanie w realizacje podjętych działań. Widać, że zależy jej na komforcie Klienta.
Sebastian Gawlik

Mam przyjemność zarekomendować firmę Abimar. Współpracę z firmą nawiązaliśmy w roku 2017 i trwa ona do dziś, ponieważ jest bardzo pozytywna. Wykonawcę trzeba wyróżnić za jakość świadczonych usług z zakresu ochrony danych osobowych. Należy pochwalić starania firmy, by ich usługi miały jak najlepszą markę.
Wiesław Molęda

error: Zawartość jest chroniona!!!

Newsletter

Zapisz się do naszego Newslettera, aby otrzymywać wartościowe treści dotyczące ochrony danych osobowych oraz informacje o naszych usługach i ofertach specjalnych. 

pracownicy Abimar z logo

Dziękujemy! Udało Ci się dołączyć do naszej listy subskrybentów.